Hopp til innhold

Dette betyr servicenivåene

BeskrivelseSLA BasisSLA SølvSLA Gull
LeveringsbekreftelseInnen 4 dagerInnen 4 dagerInnen 4 dager
Leveringspresisjon – oppgitt dato96 %96 %96 %
Leveringstid ON-NET1–2 uker1–2 uker1–2 uker
Leveringstid OFF-NET4–6 uker4–6 uker4–6 uker
Refusjon ved forsinket levering (1–7 dager)50 %50 %50 %
Refusjon ved forsinket levering (7 dager eller lengre)100%100%100%
Garantert oppetid99,6 %99,8 %99,9 %
Åpningstider kundesenter24/7/36524/7/36524/7/365
Avtalt servicetid 2. linjeMan–fre 08–16 (unntatt helligdager)Man–fre 08–22 (unntatt helligdager)24/7/365
Påbegynt feilretting / første tilbakemelding1 time / 2 timer15 minutter / 30 minutterUmiddelbart / 15 minutter
DriftsrapportVed opsjonVed opsjonVed opsjon
Servicevindu for planlagt arbeid00–07 natt til tirsdag og torsdag00–07 natt til tirsdag og torsdag00–07 natt til tirsdag og torsdag