Jobb på kundesenteret

På kundesenteret er vi en god gjeng på 50-60 personer, som løser utfordringer for kundene våre hver eneste dag.

Telefon er hovedverktøyet vårt, og det er der vi få inn de fleste henvendelsene. Ellers er vi tilgjengelig på chat, Facebook, e-post og via kontaktskjemaer på nettsidene.

Bredden av det vi skal kunne gi svar på er unikt for Eviny. Kundene som ringer inn til oss lurer på alt mulig, og vi har et høyt fokus på kvalitet og kompetanseutvikling etter grunnopplæringen. På den måten får vi et unikt innblikk i hva hele Eviny driver med.

Vi har en døgnåpen avdeling og en avdeling med åpningstider mellom 08.00 og 18.00. Det betyr at du enten kan jobbe på avdeling Energi, som har åpent på dagtid, eller på avdeling Telekom som har åpent døgnet rundt – også i helg og på helligdager.

Det beste med å jobbe på kundesenteret er samholdet mellom de som jobber her. Og at jeg får treffe og hjelpe så mange av kundene våre – selv om det bare er på telefon.

Gina Seljelid

Hos oss er personlige egenskaper viktigere enn formell kompetanse og høyere utdanning. Når vi ser etter nye folk er det viktigste hvem du er, og hva du kan bidra med inn i gjengen vår.

Det er travelt på kundesenteret, men det skal også være gøy å jobbe her. Vi setter arbeidsmiljø høyt. Vi hjelper hverandre, lærer av hverandre og har det gøy sammen.

Vil du vite mer? Ta kontakt med oss!

Er du nysgjerrig på hvilke muligheter som kan finnes for deg på kundesenteret? Jostein svarer gjerne på spørsmål

Jostein Anton Vindenes

Gruppeleder Energi

+47 94 13 60 00 (Åpner telefonklient)