Kommunikasjonsavdelingen vår består av tre ulike deler; kommunikasjon, samfunnskontakt og merkevare. Dette er en avdeling med høyt tempo og varierte arbeidsoppgaver, blant annet:
- Produksjon av intern og ekstern kommunikasjon
- Merkevare og sponsing
- Samfunnskontakt
- Sosiale medier
- Rådgivning og kurs
- Pressekontakt
I redaksjonen planlegger og gjennomfører vi ulike aktiviteter, og produserer innhold til alle kanalene våre. Ellers reagerer vi på ting som skjer både internt og eksternt, og produserer kommunikasjon som gir riktig og oppdatert informasjon til de som trenger den. Det kan være hendelser i samfunnet, interne lanseringer og mye mer.
Samfunnskontakt er en viktig del av kommunikasjonsavdelingen. Her holder vi oss oppdatert på det som rører seg i bransjen vår, i politikken og ellers i samfunnet. Her jobber vi for å sikre gode rammevilkår for driften vår i fremtiden.
En annen viktig del av arbeidet vårt i kommunikasjonsavdelingen er rådgiving for ledere og andre medarbeidere. Vi hjelper med medietrening og gir råd for god kommunikasjon internt og eksternt. Vi har en utrolig variert arbeidshverdag, og det er vanskelig å oppsummere en typisk dag, når dagen i morgen vil være helt annerledes enn dagen i dag.
Vi jobber i en bransje som endrer seg utrolig fort. En del av jobben er å holde oss oppdaterte på hva som skjer i og rundt de ulike kanalene og plattformene vi er på. Internt finnes det uendelige muligheter for faglig utvikling og intern mobilitet. Vi oppfordrer alle til å ta initiativ til egen kompetanseheving, og vil gi deg den støtten du trenger når du vil lære deg nye ting.